האם העסק שלך יכול לתת לך גב בתקופות שההכנסה יורדת?

"הבוקר הכנסתי את הילדים לרכב ובאתי כבר לקחת אותם לגנים ובית הספר רק בשביל לגלות שכל ניסיון להתניע את הרכב עולה בתוהו… אז פרופיט פירסט לא ממש יכולה לעזור ברגעים האלו והייתי חייב למצוא פתרון אחר להצליח להביא אותם למסגרות. אבל אני אספר לכם מה פרופיט פירסט כן עושה – היא נותנת שקט נפשי שאין כדוגמתו. כרגע לא ברור אם זה רק מצבר שהתרוקן או משהו יותר חמור, אבל מה שזה לא יהיה, בזכות פרופיט פירסט יש כספים שיושבים בצד עבור מקרי חירום ועבור תיקוני רכב, כך שמה שזה לא יהיה, וכמה שזה לא יעלה, הדבר הזה לא ישפיע על ההוצאות שלי החודש."

 

להיות עצמאי ולא להיות מופתע או חרד כל הזמן שהכסף שיש לך יכול להיעלם ברגע כי מישהו, או משהו, שנמצאים בתור לפניך "ישתו" לך אותו.

 

לפעמים זה מצבר, לפעמים זה מחשב לפעמים הודעה מרואה החשבון על מס שצריך לשלם

 

מאוד חשוב לדעת לצפות הוצאות כאלו מראש ולהכין להן כסף מראש, בצד. כן, זה אפשרי. כשלומדים לנהל את התזרים ולא את המחזור, כשמתחילים להתייחס לכסף שאנחנו רואים בחשבון העסק עכשיו ולא למה שרואה החשבון מספר לנו עליו שנה אחורה, כשלומדים לחזות את הוצאות האמת שלנו – אפשר להגיע למצב שיש לנו כריות בטחון:

 

אלו כריות הבטחון שהשיטה תלמד אותך לבנות: כרית בטחון ליום גשום (בגובה 3 חודשי הוצאות) כרית בטחון לתקלות לא צפויות (בסכום שיחושב עבורך אישית) כריות בטחון ספציפיות להוצאות מתחדשות וידועות מראש ליבת הון חוזר לפיתוח העסק וההצמחה שלו יש עוד כמה …. אבל השוס הוא שכל אלו יבנו אצלך בעסק אחרי שתהייה לך משכורת ו… אחרי שיישאר לך רווח נקי שלך ו…. אפשר להתחיל לעשות את זה גם כשלעסק יש הלוואות או חובות ו…. בלי להסתבך עם מליון אקסלים וטבלאות.

 

0 / 5. 0

דילוג לתוכן