הספר "רווח לפני הכל"

במהדורה עברית

מה אם במקום שאתם תשרתו את העסק שלכם, העסק שלכם ישרת אתכם?

מה אם הייתם יכולים לחולל רווח בעסק שלכם כבר החל מהפקדת הכספים הקרובה?

ומה אם הייתם יכולים להבטיח את רווחיות העסק באופן קבוע מעתה והלאה?

זה אפשרי, והפתרון פשוט משחשבתם.

מייק מיקלוואיץ, מחבר רבי המכר The Pumpkin Plan, The Toilet Paper Entrepreneur, The Surge פיתח שיטה להתנהלות כלכלית חכמה שמנוגדת לאינטואיציה ואשר עזרה למאות אלפי עסקים לשבור את המעגל הנורא של הבלאגן הכלכלי בעסק וליצור רווחיות באופן מיידי. כעת, עם מהדורה מחודשת ומתורגמת לעברית זו, גם אתם יכולים ליצור רווח לפני הכל.

בדרכו המבדרת והכנה, מיקאלוויץ חושף איך השיטה החשבונאית המסורתית לפיה הכנסות – הוצאות = רווח לא רק שמנוגדת לטבע האנושי אלא גם תוקעת אתכם במירוץ עכברים אינסופי להגדלת מכירות תוך כדי הקטנת הרווחים.

להתייחס לרווח בעסק שלכם כמו לשארית, משהו משני שמגיע לאחר המכירות עשוי לרסק את העסק שלכם. שיטת רווח לפני הכל נוקטת בגישה שפועלת בהלימה עם התנהגות האדם והופכת את הנוסחה על פיה, וקובעת ש- מכירות – רווח = הוצאות.
בדיוק כפי שאחת הגישות היעילות ביותר להטמעת אורח חיים בריא גורסת שיש להשתמש בצלחות קטנות יותר, מיקאלוויץ מראה איך לנו איך לקחת לעצמנו קודם כל את הרווח ואת הוצאות העסק לנהל עם מה שנשאר. השינוי הזה לבדו יראה לכם איך להפוך את העסק ממפלצת שזוללת כסף לפרת מזומנים רווחית.

בספר תגלו גם איך:

4 עקרונות יכולים לפשט את כל ההתנהלות הכלכלית ולאפשר לכם לנהל עסק רווחי על ידי התבוננות במצב העו"ש בבנק.

בכך שלוקחים את הרווח לפני הכל זה מחולל חדשנות ויצירתיות בעסק בפרט ובתעשייה בכלל.

עסק קטן שרווחי באופן עקבי עשוי להיות שווה הרבה יותר מעסק גדול שמתקשה להחזיק את עצמו.

עסקים שמחוללים רווח קבוע כבר בשלבים מוקדמים הם בעלי סיכוי טוב יותר להשיג הצלחה ארוכת טווח תוך כדי צמיחה משמעותית.

שימו לב! מחיר מבצע מיוחד באתר - 89 ש"ח בלבד (במקום 112 ש"ח בחנויות הספרים) כולל שליח עד הבית - 6-8 ימי עסקים

עם עשרות מקרים לדוגמא, הסברי הטמעה שלב אחר שלב, וחוש הומור ייחודי, מיקאלוויץ יכול לעזור גם לכם לשנות את הבריאות הכלכלית של העסק שלכם, לתמיד.

מייק מיקלוואיץ הקים ומכר שני עסקי ענק בשווי מולטי מיליוני דולרים והוא מייסד שותף של חברת רווח לפני הכל, ארגון בו חברים רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצים עסקיים שמלמדים את שיטת רווח לפני הכל.לשעבר כתב בעיתון הוול סטריט ג'ורנל, והיא מרצה מבוקש שחלק את תובנותיו העסקיות על במות כגון TEDx, creativeLIVE, INCmty ועוד. מאמריו התפרסמו במגזינים היוקרתיים Entrepreneur, Open Forum, Harvard Business Review ועוד.

אריאל אורבוך, עורך דין, עורך פטנטים ויזם סדרתי, בין היועצים העסקיים המובילים בישראל, והינו היועץ הראשון בישראל שהוכשר בשיטת רווח לפני הכל. הבעלים של פרופיט פירסט ישראל ונציג השיטה בארץ, הכשיר יועצים וליווה אינספור בעלי עסקים בישראל להטמעת השיטה בהצלחה וליצירת רווח ושגשוג כלכלי.

3.6 / 5. 54

דילוג לתוכן